czwartek, 25 lutego 2010

Weszło zbiera fanów

No i fantastycznie. Sam Janusz Basałaj przyznał, że czyta Weszło! Niesamowite! Ktoś jest zdziwiony? Ja nie. Janusz Basałaj należy do grona niekrytykowanych dziennikarzy, którzy piszą w niekrytykowanych tytułach. Tak samo jak Paweł Zarzeczny, Krzysztof Stanowski, Jacek Kmiecik i Piotr Górski. Futbol News i Magazyn Futbol, to ta sama stajnia co Weszło! Równie dobrze Tomasz Hajto mógłby przyznać, że lubi i czyta Weszło. Pewnie, że lubi skoro nie przeczyta tam nic złego na swój temat. Jak Dariusz Tuzimek i Marcin Kalita napiszą w Przeglądzie o Weszło, to będę zdziwiony. Na razie nie jestem ani trochę.

Janusz Basałaj to jeden z niewielu polskich dziennikarzy, o którym źle nie powiem chyba nigdy. Potrafi mnie zaskoczyć jakimś felietonem, czy komentarzem, ale robota jaką wykonał kiedyś w Canal+, a teraz Orange Sport (Orange Sport Info - klasa!) zasługuje na najwyższe uznanie. Ten człowiek zawsze kojarzył mi się z profesjonalizmem.

Trzeba jednak przyznać Weszło! jedno. Na tę stronę rzeczywiście wchodzi zapewne 90% środowiska piłkarskiego i cała masa kibiców.

PS. A w notce obok ładna reklama Futbol News. Słodziutko, rodzinna sielanka trwa w najlepsze. Bezkompromisowi jak Stefan Majewski.

1 komentarz:

  1. Sie rozbrykales z wpisami :D Ja tam robie sobie bojkot weszlo. Chce Stanowski tam zalatwiac swoje i kolegow sprawy - prosze bardzo. Niech sobie nawet pisze, ze to jedyna obiektywna strona i niech banda nastoletnich matolow w to wierzy. Mnie wkurwil tekst o tym, co zrobic, zeby juz wiecej na weszlo nie zagladac. Taka sodowa nie odbija nawet pilkarzom. Skoro tak bardzo chca, zebym nie podbijal im odslon, to wlasnie tak zamierzam robic, zreszta nic ciekawego nie maja juz do zaoferowania. Teksty takie same, blogerzy nie pisza praktycznie nic. Jak ktos chce, link do statystyk strony : http://www.alexa.com/siteinfo/weszlo.com

    A autorowi zycze utrzymania takiej czestotliwosci wpisow. Pzdr

    OdpowiedzUsuń