poniedziałek, 3 sierpnia 2009

Niecodzienny dziennik

Dziś do kiosków trafił Futbol News. weszlo.com bardzo lubi wytykać wszelkie błędy innym dziennikarzom, zwłaszcza tym z "Przeglądu Sportowego". Nigdy jednak nie zabrali się za tych z Magazynu Futbol. Dziś bezkompromisowi szydercy dostali do ręki pierwszy numer nowego magazynu piłkarskiego i co? Cisza! Czy to oznacza, że jest idealny? Nic bardziej mylnego.

Postaram się do czwartku omówić wszystkie niedoskonałości i śmieszności tego dziennika, który dziennikiem de facto nie jest. Wychodzi wszak co 3-4 dni. Jest więc cotrzy-czterodnikiem lub półtygodnikiem. Do wyboru. Dziś pierwszy fajerwerk z nowego tytułu, który zakasował rynek:

Kasia Boruc: Nie zniżę się do poziomu męża

Rzeczywiście na okładce Katarzyna Boruc. Zdjęcie z gali gdy odbiera nagrodę dla swojego brata. Artur całkiem niedawno był na jej ślubie. Siostra Artura Boruca opowiada o swoich problemach rodzinnych? Też pomyślałem, że bliżej bruku w sportowej Polsce nikt jeszcze nie był. To jednak wpadka fotoedytora, który był zbyt leniwy, żeby sprawdzić czy to siostra czy jednak żona. Już na okładce mamy więc solidną wpadkę. Hohoho, ale by było gdyby coś takiego zrobiła Wyborcza albo Przegląd. Szydera na całego na najbliższe 3 dni. Może i Grembocki, by się załapał na jakiś dowcip.

5 komentarzy:

  1. Witaj jestem autorem bloga nasza-pilka.blogspot.com i w wielu zdaniach się z tobą zgadzam. Nie widze żadnego kontaktu do Ciebie dlatego postanowiłem tu napisać i zpaytać się czy nie szukasz współpracowników do tworzenia bloga. Moglibyśmy np połączyć nasze blogi w jedność. Myśle, że wyszło by to na dobre nam obu. Chcesz zobaczyć mój styl blogowania? Zapraszam na nasza-pilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha mój numer gg znajdziesz na moim blogu. Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki kolego. Będę zagładać na tego bloga i zapraszam do mnie. Póki co pobawię się w samodzielne pisanie, bo pierwszy raz coś piszę tak dla siebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, nie ma problemu ale jak znudzi Ci się prowadzenie bloga w pojedynke to moje drzwi są otwarte. Marzy mi się troche bardziej poważny blog z wiekszą ilością autorów i czytelników. Polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie! To byłby duży projekt. Skorzystam z tej oferty nie martw się:) Najpierw się ponapawam samodzielnością!

    OdpowiedzUsuń